donderdag 9 augustus 2018

DE WANDELING


DE WANDELING UIT HOOFDSTUK 24 VAN STEYLER

Naschrift 27 november 2018. Een lezer schreef me:

'De genoemde tijden bij die wandeling van Hfdst 24 leken me onhaalbaar. Ik ga die wandeling bij gelegenheid ook eens proberen, gewoon voor de gein, de vlinders, en natuurlijk die gerestaureerde beer. Waar ik dan minstens enkele twee euromunten in zal stoppen als Wiedergutmachung voor al die losse centen van vroeger.
Maar voorlopig heb ik geen tijd, dus dan maar even virtueel gewandeld en dan blijkt dat die tijden weliswaar duiden op een goede wandelconditie maar toch echt niet onmogelijk zijn. Alles bij elkaar een kleine 8 km. In mijn hoofd is Tegelen dus uitgestrekter dan in werkelijkheid.'


[Klik op de afbeelding voor een vergroot beeld]

1

2A

2B


3

4

5

6

7

8

9

10